nedeľa 9. februára 2014

A už je to fuč! Január

Ahojte (:

Áno ja viem, že už je 9. februára t.j. trošku neskoro písať o tom, čo som "vydžabala" v januári, ale ja som si všetko podstivo odložila, aby som vám to práve teraz mohla pekne krásne ukázať. Nie je toho až tak veľa, v januári som bola dva týždne chorá doma takže spotreba "skrášľovadiel" sa trocha znížila, ale nevadí, niečo sa predsa len našlo (:





1. Odlíčovacie mlieko Garnier Essentials (cca 4€)  

Moje dlhodobo obľúbené odličovacie mlieko z rady Garnier Essentials. Konkrétne používam to ružové, čiže na suchú a citlivú pleť. Moje pleť citlivá nie je vôbec, ale suchá poriadne, takže mi vyhovuje. Už som si kúpila ďalšie, takže bude často v mojom zozname "A už je to fuč" vecí (:





2. Energozujúci sprchový gél "Grapefruit z Floridy" od Yves Rocher 

Nie, nekúpila som si ho na Floride. Naozaj sa tak volá táto vôňa, že "Grapefruit z Floridy". Je neskutočne letný a v tejto zime vám pripomenie takú tú letnú sviežu exotiku. Osvieži úplne, že extrémne. A aj keď nie som veľmi fanúšik citrusových vôni, tak tu mi nevadila. Takze fajn vecička, cenu neviem, lebo som ho dostala ako darček v takom balíčku kde bolo viac YR produktov (:

:





3. Minerálna podkladová báza od Elf 

Po prečítaní viacerých pozitívnych referencií som si objednala túto podkladovú bázu pod očné tiene. A čo ja viem? Podľa mňa až taká úžasná ako ju niektoré kočky popísali nie je. Ale je to len môj názor. Čiže na repete sa v tomto prípade nechystám. 





4. Čerešňový balzam na pery 

Môj obľúbený jednodolárový balzam na ktorý nedám dopustiť. A táto čerešňová vôňa je fakt top!





5. Silikónový grém na nohy s glycerínom od Avonu 

V pohode krém, ktorý mám už niekoľkýkrát a som s ním spokojná. Hydratuje, zmäkčuje stvrdnutú kožu takže fajn. Nemám čo vytknúť (:





6. Rimmel Match Perfection - Ivory 

O tomto makeupe som už písala v príspevku Nemôžem žiť bez... Úplne mi vyhovuje so všetkým všudy, aj keď teraz som si kúpila o odtieň tmavší, uvidíme ako to dopadne.






3 komentáre:

  1. tú bázu od ELFu som si chcela objednať ale tak teraz neviem ... a ten make up Rimmel som zatiaľ len skúšala ale určite ho najbližšie kúpim ! :) nechcela by si sa vzájomne sledovať ?

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ono vieš je to len môj názor. Čítala som veľa dobrých referencíí na tú bázu, takže určite mnohým vyhovuje, avšak mňa nejako neohúrila, neviem prečo. Mám bázu napríklad od Avonu, ktorá mi sadla oveľa viac. Je hustejšia a celkovo mám pocit, že drží tiene na správnom mieste oveľa lepšie (: a make up od Rimmel je môj najobľúbenejší (: a môžme sa navzájom sledovať, máš pekný blog (:

      Odstrániť
  2. Odličovacie mliečko od Garnier si kupujem stále dookola:-) Aj keď si pred odlíčením umyjem tvár mydlom, mlieko mi vždy odstráni niečo, čo mydlo zmyť nedokázalo, takže tiež odporúčam:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť