sobota 8. februára 2014

Kozmetický záťah č. 1

Ahojte (:

Keďže prešiel už celý týždeň z nového mesiaca - Február a ja som predvčerom ráno zhrozená zistila, že mi došiel, ale že úplne došiel make-up (je pumpičkový, čiže mi to nejako ušlo, že sa už blížim ku dnu), hneď poobede som vyštartovala do drogérie pre nový a ako inak, samozrejme, že sa to nezaobišlo len s jedným make-upom. Takže prinášam stručný prehľad aj s komentárom (:

Už spomínaný make-up. Dlhšiu dobu (asi 2 roky) som verná tomu istému make-upu nakoľko mi úplne vyhovuje a je ním Match Perfection od Rimmelu. ALE predsa len sa stala malá zmena. V zime mám dosť svetlú pokožku a preto som zvykla používať odtieň Ivory (100) a keď som vám tak stála v tej drogérke, tak som sa rozhodla, že si kúpim, aj keď je zima, o odtieň tmavší teda True Ivory (103). Rozdiel nie je veľký, fakt úplne minimálny a myslím si, že tento mi sedí trošku lepšie, pridáva málililinko farbu ale pritom je to stále prirodzené. 




Možno už niektorí viete o tom, že jednou z mojich obľúbených kozmetických značiek je Rimmel London. No a ako som tam už tak stále pri tých make-upoch, hneď mi zrak padol na pomerne novú maskaru (viď názov vyššie), tak som neodolala a kúpila si odtieň Black (priznám sa, že som si ani nevšimla, či mali aj iné farby). Po pár dňoch používania, konštatujem, že som celkom spokojná, ale zas na zadok som z nej určite nespadla. Kefka je fajn, také mám rada, lebo sa s ňou ľahko manipuluje, vytvorí slušný objem, ale zázrak to nebol. Na bežné každodenné nosenie viac ako fajn (:




3. Rimmel lasting finish by Kate - No. 105 (5,19€)
Do tretice všetko dobré. Už dlhšie som si chcela zaobstarať tento rúž, pretože som na neho počula len samé chvály. Zvolila som si matný odtieň, č. 105. Hľadala som niečo na bežné nosenie, nie príliš výrazné, ani neviditeľné a presne takýto odtieň vystihol moju predstavu. Pozitívne je, že vydrží naozaj dĺĺĺĺĺĺĺĺĺho, čo je pre mňa nesmierne dôležité. ALE, keby bol trošku viac hydratačný, tak by mi to vôbec nevadilo (: ale ak použijete spolu s balzamom, tak je to jeden skvelý rúž a odporúčam naozaj (:





Toto bola čistá kúpa na slepo. Chcela som niečo gélové na obočie, na zafixovanie, tak reku skúsime. Pravdupovediac, nejako veľmi ma to neohúrila, ani zatiaľ neviem či to spĺňa ten účel, na ktorý som to kupovala. Ale na druhej strane, nejaké veľké očakávania som od tohto produktu nemala. A vlastne už ani nemám čo viac k tomu dodať (:




Posledným členom tohto nákupu je štetec na očné tiene. Vedela som do čoho idem, lebo jeden taký už mám. Mám ho rada, tak som kúpila parťáka. Na nanášanie základnej vrstvy tieňov je úplne super a myslím, že aj cena je prijateľná.





To bola pätica, ktorá tvorila môj štvrtkový nákup v drogérii. Všetky výrobky boli zakúpené v DM drogérii v OC Átrium Optima, v Košiciach. Otázky, pripomienky a názory prosím do komentov alebo mailom na lucysworld199@gmail.com (:

A ďakujem za prečítanie článku *:










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára