streda 5. februára 2014

Tak a je to tu (: / So here we go (:

Oficiálne sa vítam vo  virtuálnom svete blogerov. Síce to nie je môj úplne prvý blog, už ma to raz chytilo, no išlo o blog úplne iného druhu a obsahu než bude tento, ktorý oficiálne vznikol včera, čiže 4.februára 2014. Celkový dizajn blogu je ešte stále vo vývoji, každú minútu ma napadne niečo iné, čo by som chcela zmeniť a tak podobne, čiže sa tu toho bude ešte veľa meniť postupom času. Myslím, že všetci už pokročilejší blogeri, ktorí nezabudli na svoje začiatky, vedia o čom hovorím (: 


V tomto úvodnom príspevku by som chcela ešte poďakovať všetkým vám, ktorí obetujete aspoň majú chvíľku zo svojho života na to, aby ste si pozreli moje výtvory, či už preto, že sa vám páčia, alebo sa z nich dozvedáte niečo zaujímavé. Ja sama sledujem množstvo blogov, slovenských, českých, amerických, anglických, talianskych a všelijakých iných, z ktorých čerpám inšpiráciu a samozrejme aj cenné rady do života najmä z oblasti módy, kozmetiky, doplnkov, ale aj bývania a celkovo životného štýlu. 

Nakoľko mám rada jednoduchosť a istú formu minimalizmu, nebude dizajn blogu možno taký na prvý pohľad "catchy" (iné slovo ma nenapadlo) ako je to u niektorých iných blogeriek, ale verím, že sa nájde niekto, koho moje články oslovia a bude mať podobný názor na veci ako ja. Samozrejme, akákoľvek kritika je vítaná, rada sa poučím a prípadne naučím niečo nové. Svoje postrehy hoďte či už ako komentár, alebo mi pokojne napíšte maila na lucysworld199@gmail.com (:

Myslím, že takto na úvod by to už aj. V prípade akýchkoľvek otázok, dotazov atď viete čo máte robiť. 
Teším sa na vás všetkých (:
Ciao


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára