štvrtok 13. februára 2014

Potešenie nie len pre telo:

Neoddeliteľnou súčasťou určite nie len môjho života sú bezpochyby všetky možné produkty, ktoré robia dobre našej pokožke. V tomto článku by som sa chcela venovať trojici produktov, ktoré aktuálne používam a neviem si ich vynachváliť. Ťažko povedať, ktorý z nich je najlepší, alebo najobľúbenejší, lebo všetky sú naozaj skvelé. Tak poďme po poriadku:


Ako prvé uvádzam telové maslo Coconut butter, The body shop. Predajňa The bodyshop sa nachádza v Bratislave, ale produkty sa dajú zakúpiť aj online. Toto telové maslo je podľa mňa kráľom medzi telovými maslami. Ja ho mám v obľúbenej kokosovej vôni, existuje však aj plno iných: jahodové, olivové, mangové, citrónové, kakaové, červený grep atď. Určite by si všetci našli tú svoju vôňu. Jeho konzistencia je dosť hustá a práva vďaka tomu stačí aplikovať naozaj malé množstvo pre dosiahnutie dokonalej hydratácie. Moje balenie má 300 ml a aj vyššia cena  (cca 16€) sa dá prekusnúť lebo maslo vydrží naozaj dlho. 






Druhým produktom je telové mlieko Spevňujúce telové mlieko franzúzskej značky Panier des Sense (možné zakúpiť online TU. Ja vlastním kus s vôňou morského feniklu, ktorá mi dokonale vyhovuje. Ide o veľmi sviežu vôňu, ktorá nie je zbytočne ťažká, ani sladká. Mlieko Mlieko je veľmi vláčne, ľahko sa roztiera a pomerne rýchlo vsiakne. Avšak vôňa ostáva na pokožke naozaj dlho. Aj po opakovanom umytí rúk som ho stále cítila, takže odporúčam pokiaľ sa chcete rozmaznať niečím luxusnejším a menej bežným.P.S.: Do pozornosti dávam aj nádherné balenie výrobku.  Cena: 11,90€.






Trojicu dnešného potešenia pre telo uzatvára ďalšie telové maslo, konrétne z rady Planet Spa od Avonu. Toto maslo symbolizuje bambucké maslo a čokoláda. Pri jeho použití mám naozaj pocit ako keby som na seba natierala príjemne roztopenú čokoládu, vôňa je nepopísateľná. Možno ste sa už v minulých článkoch dočítali, že nie som mveľký fanúšik ovocných a najmä citrusových vôní, čiže niečo ako čokoláda, karamel a kokos je pre mna to pravé "voňavé". Konzistencia je o niečo redšia ako pri masle od The body shopu, ale aj toto balenie vydrží pomerne dlho. Cenu si už presne nepamätám, ale bolo to okolo 8€ za 200 ml balenie. 






Aké sú vaše najobľúbenejšie telové produkty? Rada si prečítam váš názor či už v komentári, alebo môžte písať mail na lucysworld199@gmail.com 

4 komentáre:

  1. Já ráda zkouším pořád nové a nové produkty, ale určitě jsem si hodně oblíbila Garnier a Niveu. Vždy jsem byla hodně spokojená :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno vypadá moc dobře! Já jsem spokojená s Niveou, ale přiznám se, že to hodně zanedbávám a mažu se málokdy :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak bambucké maslo s čokoládou od planet spa poznám veľmi dobre! Dokonca som ho objednala aj mamke... No dlho ho nemohla používať, pretože keď si ho na seba naniesla, tak ocko sa poriadne stresoval. Jeho vôňa ho veľmi iritovala. :-) Inak perfektný telový krém!!! A celkovo, to je jediné, čo od Avonu milujem... Myslím celé to Planet spa...
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúúha, a ako to nakoniec dopadlo? ocko sa s vôňou masla zmieril, alebo mamka sa ho musela nadobro vzdať? (: aj ja mám veľmi rada celú radu Planet Spa, a v podstate asi aj najradšej z celého Avonu, ale ešte nedám dopustiť na ich podkladovú bázu pod očné tiene. Už som vyskúšala niekoľko značiek a aj keď je to možno neuveriteľné, práve tá z Avonu mi vyhovuje najviac (:

      Odstrániť