streda 5. februára 2014

Nemôžem žiť bez..

Samozrejme, že si neviem predstaviť svoj život bez rodiny, priateľa, blízkych a podobne. Ale to nie je to , o čom chcem písať v tomto príspevku. Vopred vám hovorím, že to bude o čisto o "veciach", rozumej materiálnych veciach. Plánujem uviesť 10 vecí, bez ktorých si neviem predstaviť svoj život a v tom článok uviediem jednu päticu (10.-6. miesto):

10. iPhone
Kedysi som patrila do skupiny ľudí, ktorí nehovorili o iPhonoch práve najkrajšie veci. Prišlo mi to ako veeeeľmi drahá hračka, pri ktorej človek platí hlavne za to, že je to iPhone a nie za to, čo skutočne ponúka. ALE, potom sa stala taká vec, že som od svojho operátora dostala relatívne výhodnú ponuku na kúpu iPhonu a nakoľko som veľmi nutne potrebovala nový telefón, dala som sa na to. A baby, prisahám, že odvtedy (už je to 3,5 roka a mám vždy ten istý kus) si neviem bez neho predstaviť ani jeden deň. Úprimne si myslím, že iPhone je telefón "pre blbých", teda pre ľudí, ktorí vyhľadávajú niečo jednoduché a doslova primitívne na ovládanie a podľa mňa presne taký iPhone je. Riešim cez neho doslova všetko, nákupy cez ebay, facebook, maily, diár, budík a rôzne iné aplikácie, ktoré vedia pomôcť a spríjemniť deň. Čiže, žiaden iný telefón never ever u mňa. P.S. Už len čakám, kedy ten môj odíde na večný odpočinok, ale som s tým zmierená a šetrím na nový (:


                                                                     môj dôchodca (:


9. Balzam na pery /// Chapstick
Mám niekoľko obľúbených, ale v zásade mi je jedno aký je, či vonia, farbí, hlavne musí byť. Každý deň a minimálne každú hodinu. Všeobecne mám dosť suchú pokožku, pery nie sú výnimkou, preto si bez neho neviem predstaviť kamkoľvek ísť. V USA som si kúpila vo Walmarte niekoľko obyčajných $1 chapstickov a tie milujem asi najviac. Prikladám niekoľko fotiek tých mojich obľúbených, ale ako som napísala vyššie je jedno aký, hlavne aby bol (:


                                             to je on, môjho srdca šampión (:

8. Čaj - ovocný, zelený, bylinkový, čierny /// Tea - fruit, green, herbal, black
Čaj=základný zdroj mojej obživy. V zime teplý, v lete studený, proste musí byť. S čajom som na tom podobne ako s pomádami (viď vyššie). Ani jeden jediný deň nemôže byť bez čaju. A zásadne bez cukru. Nesladím nie len z dôvodu, že "netrepať zbytočne cukor tam, kam ho netreba", ale aj preto, že mi to tak proste chutí viac. Ako naznačuje už podnadpis bodu č. 8, je mi jedno aký čaj je, hlavne nech je (: Prikladám fotky tých, ktoré mi v poslednej dobe chutili najviac. 





                                                          aktuálna TOP trojka čajíčkov 

7. - 6. Maskara + čierna ceruzka /// Mascara + eyeliner
Spájam dve veci do jedného, lebo by bolo podľa mňa nudné čítať o oboch jednotlivo (: Možno je to detinské, alebo hlúpe, a fakt nie som nejaká fiflena, ale bez táchto dvoch vecí nevyjdem z domu (maximálne na záhradu). Proste si bez nich pripadám ako niekto bez trička, alebo bez nohavíc, t.j. ako holá. A to fakt, proste maskara a kontúrka musí byť. Cítim sa tak pohodlne a zaberie mi to minútu času (: Ceruzku na oči používam už roky tú istú, kajalovú čiernu od Pupy, maskara sa mení, ciže uvádzam tú aktuálnu, ktorú mám teraz - Lash accelerator od Rimmel. 






P.S.: Pre podrobnejšie recenzie spomenutých produktov, sledujte blog, chystám sa na to (:
Zvyšok (5.-1. miesto) čoskoro!!!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára